Oskar Westerlin felt for TikTok-markedsføring Det gikk så langt at en rektor så seg nødt til å invitere Westerlin for å unngå at ungdommen skulle forlate skolen.
Priskrigen er i gang: – Matvarekjedene bruker altfor mye penger på reklame Dyrtid og priskrig på matvarer gjør kundene mer oppmerksomme på dagligvarebutikkenes markedsføring, mener eksperter.
Kuttet momsen – solgte 500 tonn mer fisk Da Kiwi innførte «momskutt» på fisk denne høsten, kastet Rema 1000 og Coop Extra seg med. Resultatet? Nordmenn valgte fisk til middag.
Årets Grand Prix-vinner kan fungere som et forbilde for alle som jobber med markedsføring Kiwi skaper full effekt med bærekraft og PHD og WAL stikker av med Grand Prix i ANFO Effekt.
Hedrer bransjen under ANFO Effekt – Det har vært en gigantisk dugnad i bransjen, vi er flere mennesker som har blitt flinkere og det er hele bransjen som har løftet oss til dette her.